Vecka 47

Veckan har gått snabbt , vi har åkt skridskor och haft massa kul. Idag har vi fått resultaten på vårat glos prov.En del fick bra betyg endel fick omprov. Annars har veckan varit bra och rolig.På idrotten så har vi spelat handboll.På rasten har många i klassen spelat fotboll.Slöjden håller på att ta slut,och alla börjar göra färdigt sina saker. På fredagar har vi en kul timme så att alla får en rolig avslut på veckan. Det kom en flourtant till våran skola och berättade om tänderna och vad man ska göra  för att hålla dom fina och rena , sen fick vi en tandborste var. På konsument kunskapen har vi äntligen börjat baka , vi går till matsalen och möts där, när rasten har börjat så går vi ner till en annan skola och börjar baka där för här finns det lite utrymme . Läxorna den här veckan har gått bra nästan alla har lämnat inn sinna läxor , och det var inte så många läxor , så det gick bra. På veckans arbete har många klarat av , vi  har på Geaografin jobbat om Schweiz Österrike och Portugal./ Två killar om veckan

Imorse kom dessa två killar och ville också skriva i bloggen. Nu är det många som inser att bloggen är vår.Inte bara Irenes. Härligt! Det får mig att må bra.

Något annat vi gläds åt är att det är 4 veckor till jullovet. Dessa Änglar...en del springer hem på fredagar. Andra stannar för att göra något. Just nu sitter 3 flickor bredvid mig och spelar kort. Halv tre, hörde jag just att de skulle gå hem. Det är väl underbart...när eleverna trivs så bra att de stannar en extra stund på fredagen. Det betyder nog att jag gör något rätt....

Jag önskar alla en mysig och trevlig helg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0