tisdag eftermiddag och onsdag

Tisdag eftermiddag hade vi i arbetslaget första mötet med elever. Väldigt spännande! Två elever från varje klass i arbetslaget. Mycket bra ideer. Det här samarbetet ser jag fram emot. Elevinflytande på hög nivå.

Alla pedagoger i arbetslaget träffades efter elevmötet och vi hade ett möte som alla kunde delta i.Svårt för fritidspersonalen att delta på eftermiddagstid så kvällsmöte är ibland ett måste.

Onsdag, friidrottsdag nere på Ip. Vi hade bestämt att träffas där eleverna och jag. Oj, vad trevligt vi hade. Bra stämning... dom hejade på varandra....många glada skratt och mycket trevlig stämning. Jag är imponerad. Idrottgrenar och olika aktiviteter parallellt fungerade mycket bra. Jag hade ordnat så en fritidspersonal kom ner för att lösa av mig vid lunch då jag hade en kontroll på sjukhuset som jag var tvungen att gå på men jag ringde till idrottsläraren på eftermiddagen och fick höra att det fortsatte fungera fast jag inte var där.  Jag är en mycket stolt klasslärare och det ska dom få veta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0