fredag...

Kort vecka...bara fyra dagar...och kort fredag...bara fyra timmar...fröken ska till doktorn och vi har kommit överens om att sluta efter lunch och jobba in timmen nästa vecka.

Dom/du skäller bara på mig.....det är bara jag som får skulden.... du såg inte vad han/hon gjorde mot mig....argumenten haglar. Nej, jag skäller inte bara på dig....nej, det är inte bara du som får skulden.

Jag brukar ibland likna saker och ting vid en fotbollsmatch. Domare ser inte alltid den första händelsen men det gula kortet kommer upp vid efterslängen.

Annars har det varit en vecka som faktiskt gått i lugnets tecken. Vi har pratat regler och jobbat mycket med matematik inför proven samt gjort svenskadelen klar. Det har fungerat bra i klassrummet.

Just nu har vi den sista delen av svenskan och jag ska börja rättningsarbetet under nästa vecka. Så fort jag blir klar så kallar jag till utvecklingssamtal med elev och föräldrar.

Jag önsklar alla en trevlig helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0