Måndag...

Oj, vilken rivstart på veckan det blev. Planering och rast ...sedan Nationella Prov i matematik. Stånk och stön...jobbigt, jobbigt ....men till slut var Änglarna klara och det var dags för mat. Då hade jag redan förvarnat om att det kommer ett prov till efter lunchen...ändå blev det stånk och stön igen. Det blir en hel del matematik nu ett par dagar framöver....så är det.

Imorgon ska vi till Stavsborgsskolan för info om år 7. Vi ska vara där mellan 10.00-12.30 så jag antar att vi äter där också. Det gillade inte Änglarna då de trodde att vi skulle till Hellas som vi gjorde förra veckan men det har jag inte sagt. Det har dom bara trott.

Det är bara en läxa denna vecka och det är Nyheten till onsdag. Torsdag är jag ledig och de kommer att ha träslöjdsläraren som vikarie.

Annars så är det inte samma lugn den här veckan som förra men jag tror det beror på proven. Änglarna går i taket när det blir provsituationer så är det. Vi får se hur resten av veckan blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0