Sömnig start....

Oj, oj, oj...mycket trötta Änglar...många har haft svårt att sova efter det långa lovet och det var mycket gäspningar under de första timmarna. Men vi körde på....startade med matte...alla skulle göra 10 tal...sedan Veckans ord. Jag glömde bort bytet som ska ske på tisdagar men det kommer eleverna själva ihåg nu så helt plötsligt var det treor i klassrummet och halva femman hade gått iväg..

Jag tänker bara ha Nyhetsläxan den här veckan för det kommer att vara Nationella Proven för fullt under veckan. Det tycker Änglarna är bra vill jag lova. Jag skriver det här före lunch och fram tills nu har det fungerat väldigt bra. Det hoppas jag att det gör framöver också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0