tisdag...

Att beskriva sina styrkor och svagheter....det är inte lätt. Det är mycket lättare att beskriva andras. Idag började vi dagen med att Änglarna skulle göra sina egna utvärderingar angående styrkor och svagheter klart. Jag hade en klasskonferens på eftermiddagen och det är viktigt för mig att se vad var och en tycker. Det tillsammans med vad jag tycker är ett underlag för att på ett bra sätt kunna beskriva eleverna en och en.

Sedan matte fram till rast. Efter rasten ner till Stavsborgsskolan på besök. Vi skulle vara där i två och en halv timme och sedan äta lunch , därefter hem.

Det var jättebra ordnat på "Stavan". Vi blev guidade på ett bra sätt runt hela skolan och Änglarna var helt slut när vi satt i matsalen för att äta vår lunch. Vi satt tillsammans och även där fick Änglarna beröm för sitt fina uppträdande i matsalen. Såååå kuuul!

Jag har idag lämnat ut en lapp om föräldramöte som ska gå av stapeln nästa torsdag. Det är viktigt att så många som möjligt dyker upp. Det finns att prata om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0