Första dagen efter ett lååångt lov!

Japp, nu är det dags. Förväntansfull kom jag till skolan i morse och där var dom. Mina "Änglar"... jag blev varm i hela kroppen av att se dom. Alla har vuxit i längd under sommaren och några lite mer än andra. Skönt att vi är tillbaka.

Vi startade med att bära ner allt som vi lämnat uppe i den salen vi var i tidigare. Stön och stånk! Men vi fick ner allt. Sedan delade jag ut schemat som ser lite annorlunda ut beroende på vilket modernt språk man valt. Be era barn att ni får schemat redan idag. Där finns idrottstimmar osv utlagt samt start och sluttiderna.
Vi har två nya elever i klassen och dom hälsar jag varmt välkomna till oss. Roligt kommer det att bli.

Veckan.
tisdag...bad vid Flaten...efter lunch

torsdag...Skansen...matsäck...heldag

Lappar kommer att skickas henm för diverse påskrifter men det tar vi undan för undan.

Jag vill informera om att det kommer bli ett föräldramöte 2 september...skriv upp det datumet i almanackan redan nu.

Mer info under veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0