Kroppenarbetet

Mmm..duktigt trött när jag kom hem igår men samtidigt så glad att alla Änglar lyckades. Vilket gäng...sitter här just nu under brinnande lektion och skriver i bloggen och allt går som på räls i klassrummet. Det är så skönt!

Både jag och Änglarna vill gärna tacka för det stora intresset som ni föräldrar visade under redovisningen av grupparbetet. Samt er generositet...vi fick in drygt 400:- och det tackar vi för. Änglarna har skrivit egna utvärderingar som ni kommer att få ta del av på fredag då det förhoppningsvis kommer hem en kontaktbok att läsa och skriva på.

Jag, som själv är trött, kommer bara att ha en läxa under veckan. Nyhetsläxan. Dock är det så att alla som inte klarade världsdelsprovet börjar få ont om tid för att göra ett arbete där de visar mig att de förstått. Jag vill ha in arbetet under måndag eller tisdag för att kunna bedöma om målen är nådda och skriva in i PODB att så skett.

Som jag sa igår är det ni som är mina medarbetare och jag känner att vårt samarbete ligger på en hög nivå. Häxan hade inte nått så långt som hon gjort om inte medarbetarna fanns för att stötta upp. Jag hoppas att ni känner att jag är glad och nöjd med den delen.

Ett varmt tack för den fina orkide´n. Den står som paradblomma i mitt köksfönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0