OBS OBS OBS!!

Glöm inte att komma till Strandparksskolans personalrum måndag 7 december kl. 18.00. Änglarna ska redovisa sina kroppenarbeten för er föräldrar. Viktigt att ni dyker upp. Jag har full förståelse för att någon inte kan men vill veta det så att jag kan ordna det på bästa sätt för Änglarna.

Annars så kommer det att serveras kaffe och dopp tillsjälvkostnadspris...klasskassan ni vet. Dessutom kommer ni få möjlighet att prata med Mats (musikläraren) så att vi drar upp riktlinjer för våren.

Vi, Änglarna och jag hoppas på stooor uppslutning så att vi kan få kroppenarbetet överstökat. De har jobbat hårt och ser fram emot (tror jag) att redovisa sina kunskaper.

Varmt välkomna önskar jag och mina Änglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0