Tisdag...

Igår kväll var det en del Änglar som gav mig en "vibb" på msn som är det chattprogram jag använder mig av på kvällarna. Är det sovmorgon i morgon?? Hjälp! Det hade jag glömt att påminna om kom jag på. "Ingen fara" svarar en Ängel...jag ger informationen till dom andra. Jag bestämde mig raskt för att inte fråga hur utan tackade för hjälpen och loggade av. Tekniken har jag insett är eleverna födda in i ...jag har fått det under resans gång och kan inte lika mycket.

Annars var det en ganska bra dafg igår. Gnäll här och där på Änglarna angående att de är lite för hårdhänta med de mindre eleverna på skolan deras språkbruk osv. Måndag är den dagen Änglarna inte får vara inne i uppehållsrummet under rasterna och då händer det en del saker ibland. Vi har dock rett upp det och pratar om att tisdag blir en annan dag.

Sista slöjdtimmen för terminen och de som inte var klara gick till slöjd. Resten stannade hos mig där vi inte är klara. Snart lunch o blodsockret är lååångt nere i fötterna på mina Änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0