Dan före dan.....

Nu ni, är det bara en dag kvar till lovet. Men det är också dagen för provet. Vi har samma prov som förra årets årskurs fem. Just nu sitter Änglarna och skriver så pennorna glöder.
Knäpptyst i klassrummet....stor koncentration. Mysig känsla...att jag som vuxen inte behöver stå över dom hela tiden.
Vi får se om det håller i sig hela dagen....Jag ska be någon av dom skriva i bloggen vad dom tyckte...
det var jobbigt irreterande och Gustav vasa är ful med ett stort F,U och L.
hej jag tyckte att Gustav Vasa provet var ganska jobbigt men det gick ganska bra.
Heey jag HATAR Gustav Vasa provet . Det va lite jobbigt men dt gick ganska bra O_o Gustav ger oss för mkt läxor >,<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0