Måndag sista veckan före sportlovet

Ny vecka. Jag såg att det har hänt något med bloggtexten från i fredags. Tyvärr kan jag inte ändra texten. Jag vet faktiskt inte hur man gör men det handlade om ...Vem gör jobbet? Att tjata...påminna...se till att saker och ting görs osv....

Läxorna denna vecka är...Gustav Vasa och nyhetsläxan. Provet kommer att göras på torsdag. Ett par elever ska vara lediga och kommer att göra provet på onsdag. Men det handlar inte bara om provet. Jag vill ha in läsloggar och tidslinjer också. Annars kan man inte bli godkänd på Gustav Vasa-delen.

Änglarna var avstängda från backen torsdag och fredag men idag upphävdes avstängningen. Då far förstås ett par av dom nerför backen igen...utan hjälm. Vi hade backen uppe på personalkonferensen i morse och nu börjar vi få nog. Hur många chanser ska eleverna ha. Snart sandar vi backen. Den är livsfarlig att åka i utan hjälm.Men, nu är de avstängda igen i två dagar. En för alla ....alla för en. De som ville kunde ha följt med mig upp till "Stora Lekparken" dit jag går för att ge Änglarna en annan miljö på rasterna ibland. Vi som var där bröt inte mot några regler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0