Nu är det bråttom...

Idag skickade jag hem alla papper Änglarna fått om Gustav Vasa för pluggning. Nu måste det gnuggas in. Vem sa att det var lätt att gå i årskurs fem? Inte jag i alla fall.
Annars har det lunkat på under dagen. På lunchen gick de som ville och jag till Stora Parken. Bara dumheter på skolgården igår på lunchrasten. Jag vill inte bli så arg varje dag och de vet ...att om dom frågar och..... jag inte är rastvakt så ....följer jag med dom. Vi fick med oss ett gäng från sexan också men det är inga problem. Dom hade hur kul som helst och vi glömde också bort tiden. Musiken vi skulle ha efter lunchen fick vänta på oss.

Efter musiken hade vi ett Nationellt Prov igen och det handlade om läsförståelse. På engelska....många tycker att det är svårt men det gick nog bra för de flesta. Jag vill bli klar med engelskan före lovet så att jag kan rätta och göra klart under lovet.

Annars ser jag fram emot helgen. Jag frågade Änglarna om de hade gjort några Hjärtkort..men det hade de inte...tror vi ska göra det imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0