ny vecka nya utmaningar

Veckan började inte så bra för mig. När jag skulle dra ut Nationella Proven så var kopiatorn på service. Inga prov på måndagen alltså. Vi startade med en planering...veckans läxor är...svåra ord till tisdag...kluring till onsdag...glosor till torsdag samt Nyheten till fredag.

Annars vill jag ha en tidslinje på Gustav Vasa under veckan och påminner med en dåres envishet om provet nästa vecka. Jag vill inte höra någon klaga på att det varit för lite tid.  Provet kommer att bli ganska omfattande och jag känner en viss oro kan jag säga.

Hjälm i backen och ett trevligt uppförande mot elever och vuxna...nolltolerans mot dumheter. Det gäller också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0