on and on and on...

Förvånade tycker jag att Änglarna inte pluggat mer Gustav Vasa...provet kommer nästa vecka och är omfattande. På fem veckor borde dom kommit längre. Dock har jag plockat bort Kluringen för veckan. Men nu måste alla påminna om provet. Jag, föräldrar, syskon och alla som överhuvud taget har en aning om att provet kommer.

Annars travar vi på. Inget Nationellt prov än denna vecka men nu är det ordning på kopiatorn så jag jhoppas att hinna med hela engelska-delen fram till sportlovet. Mmmm...sportlov...smakar bra...jag hoppas verkligen att snön ligger kvar och det blir en fin vecka.

Annars är det en god ordning på de flesta Änglar. Pojkarna är ilskna för att flickorna har en bildtimme med en ny tjej hos oss. Vi kallar det för tjejtimme med bild. Mycket uppskattat av flickorna att få lite egen tid med en mysig tjej. Vi får väl se om det går att ordna killtimme med bild så småningom. Jag försökte igår men det blev mest en massa annat. Vi skulle jobba med grafitti men ...anslaget är inte fyllt på långa vägar.

Hjälmar i backen är Änglarna duktiga på att använda. De har i och för sig en häxa som står bredvid backen och systematiskt plockar bort alla utan hjälm och ständigt påminner men det fungerar bra just nu utan häxan också. Det glädjer häxan mycket....jag gillar mina Änglar och vill ha dom här och inte hemma med hjärnskakning. Vi har haft en gallring av skogen nedanför fotbollsplan så det har varit lastbilar som åkt upp och ner för att hämta timmer. Då sandade dom backen och det blev ett ramaskri på skolan. Nu har dock ny snö fallit och backen börjar ta form igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0