slutet närmar sig...

Inte en rad under hela veckan, I am sorry. Nu går det fort... Vi har haft en bra vecka och jag är klar med alla samtal utom två och dom sker nästa vecka. Det har varit bra samtal och att utöka tiden till 45 min/barn har varit en god erfarenhet. Inget stress. Det har funnits tid att se och samtala om varje elev i lugn och ro. Det blir nog 45 minuterssamtal för oss under år 6 också.

Vädret har inte varit det allra bästa och på vår avslutning nere på Ip var det ett riktigt rövarväder. Regnet fullständigt öste ner och vi var ordentligt blöta allihop. En av änglarna var genomblöt då han dessutom trillade i sjön. Han fick gå hem. Vi grillade och hade en bra förmiddag trots allt.

Vi ska ju flytta ner till stora byggnaden efter sommaren så jag vill att Änglarna har påsar med sig och gärna papperspåsar så det blir lätt för dom att flytta ner det som ska användas även i höst.

Idag fredag är våra flickor iväg och spelar skol-Dm på Östermalms Ip så det är bara pojkarna och två flickor här hos mig. Lugnt och skönt.

Jag ska försöka få in ett bad för änglarna under nästa vecka men det återkommer jag om.

Ha en bra helg önskar Änglarna och fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0