Den stora förlusten och vandringen

Ja, det fanns två lyckliga killar och en bedrövad fröken efter finalen i Champions Leage-finalen. Killarna hade slagit vad med fröken och vann varsin glass som utdelas på fredag första rasten. Tyvärr hade fröken dessutom slagit vad med en kollega och är nu tvungen att gå på Råsunda och se en AIK-match. Vilket lag kollegan håller på behöver väl ingen undra över. Men så är det...slår man vad så måste man vara beredd att betala om man förlorar.

Vandringen gick bra. Jag hade gjort igordning ett kuvert som jag visade Änglarna. I kuvertet fanns namnen på de Änglar som jag trodde skulle misslyckas att uppföra sig bra under vandringen. Vi har när jag skriver detta inte öppnat kuvertet än. Men jag kan säga att alla klarade sig mycket bra och mellan er och mig...kuvertet är tomt. Ett trix som jag använder mig av ibland då jag inte tycker om att hota med diverse konskekvenser. Det var en Ängel som ringde mig under vandringen...vad gjorde vi innan mobilerna??? Jag är vilse sa han. Vi ses vid Strålsjön sa jag. Det gjorde vi...
Nu är veckan över och efter rasten går Änglarna till idrotten. Jag håller tummarna...
Trevlig helög önskar Änglarna och fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0