D I S C O

Klart slut/varulvstjut...dessa fantastiska ungar. Jag finner inte ord. Helt outstanding. Jag är så stolt. Genomfört på absolut bästa sätt. Kul! Bra musik! Bra spöktunnel! Superlativen haglade från de barn som deltog i discot. Det strulade faktiskt in i det sista. Musiken...ljuset..osv. Men inte ett hårt ord från någon. Bara lösningsförslag. Oj, oj!
Ni föräldrar som deltog med tålamod som jag är imponerad av ska också ha ett varmt tack. Utan er hade vi stått oss slätt. Änglarna och jag var duktigt trötta när slutsignalen gick men då fanns ni bara där. Tog hand om allt och fixade och donade. Jag och Änglarna skänker er...både ni som hjälpte till innan och ni som var där vårt varma TACK!

Jag har äntligen vaknat till liv efter att ha försökt koppla av för att nästa vecka ska bli bra. Skriver detta på söndagen...precis innan fröken ska iväg och heja fram sitt lag på fotbollsplan. Positiva tankar...det är nog det som gäller....både i klassrummet och på läktaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0