Fredag...hemma vid köksbordet

Veckan har varit bra.

Igår bestämde jag mig för att vara med på musiken. Den var i klassrummet och enl. Mats. fungerade det väldigt bra. Änglarna skulle sjunga upp sina låtar som de "tränat" på. Jo, "träningen" var det nog lite si och så med men en skön stämning blev det. Mats gick också igenom musikmålen och det var nog nyttigt för Änglarna att se dem på pränt. Mats kommer till kvällen 7 december för att ni ska få träffa honom och så får vi prata tillsammans om hur vi går vidare med musiken till våren.

Nu är det slut med tid från mig till kroppenarbetet. Tolv timmar har jag gett och det borde varit klart nu. Eftersom det är redovisning för er 7 december så kommer alla grupper behöva stanna efter skoltid eller ses hemma hos varandra för att bli klara. I klassrummet ska vi gå över till Magneter och motorer. Vår Nta-låda.

För övrigt om vad som gäller nästa vecka så återkommer jag på måndag...
Trevlig Helg önskar Änglarna o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0