Lyckan kommer lyckan går

Idag är det ingen glad fröken. Jag kommer till skolan imorse och får veta att Änglarna verkligen inte uppfört sig som folk under musiklektionen igår. Varför??? Vad är det som gör att de inte klarar situationer där jag inte är närvarande? Inte vet jag men jag behöver få det att fungera.

Talade med rektorn och följande blev sagt.

1, allvarssamtal och info till er föräldrar (vad gjorde jag utan er)

2, avstängning från musikundervisningen med risk att inte nå målen

3, avstängning från musikundervisningen och hemuppgifter som ska redovisas.

Jag ska tala med Änglarna lite senare men dom har redan uppfattat att jag fått informationen om vad som hände igår under musiklektionen. Ibland blir jag lite fundersam...det här vet dom...

Återkommer med mer senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0