Måndag v 48

Läxor under veckan,

Att skriva en insändare ...änglarna har fått tydliga instruktioner i pappersform...till tisdag

Mattepapper till onsdag...att fundera på bråk

Fri skrivning/engelska till torsdag

Nyhetsläxan till torsdag

Vi behöver jobba på nu ända fram till jullovet. Jag hoppas att ni ser till att era barn också läser minst ett till tre kapitel i veckan i en kapitelbok.

Samtalen med er föräldrar går vidare under veckan. Jag kommer också skicka hem papper för er att skriva på angående vaccinationen mot svininfluensan som vi ska ta på onsdag.
(Men vi har fått sprutan idag...alla som var här så det är ömma armar som kommer hem idag)

Jag påminner alla om att boka 7 december kl. 18.00 för att komma till elevernas redovisningar av grupparbetet vi gör om kroppen. Då är det tänkt att ni ska göra bedömning av elevernas arbete. Jag kommer att ge er några saker som ni ska titta på och sedan göra bedömningen om målen är uppfyllda. Spännande! Tycker jag som precis gett timme nummer sju för arbetet. Det ska vara klart senast fredag och blir det inte det är det Änglarnas fritid som ska användas till att slutföra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0