Sena kvällar blir det

Det är så roligt att träffa föräldrar med barn under möten som sker just nu. Ibland är det väldigt roliga samtal och ibland är det en bekymrad fröken som möter. Det positiva från alla möten är att vi tillsammans ser möjligheterna och inte bara svårigheterna. Det är precis så här det ska fungera. Det är det som gör att de sena kvällarna för mig känns meningsfulla. Jag bor ju inte i området så det tar ett tag för mig att komma hem.

Läxan idag den om att skriva en insändare var skoj. Mycket möda hade lagts ner från Änglarna för att få uttrycka en mening. En del hade skrivit långa och andra korta insändare. Positivt är att de flesta Änglar redovisar högt nu. Jag kan också få till diskussioner om vad de andra Änglarna tycker om kamratens insändare. Kritid och beröm ges till varandra utan uppehåll.

Veckan är inte slut än men...det har gått väldigt bra. Jag är nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0