Spänningen stiger...

Hej! Veckan efter lov brukar alltid vara lite loja. Inte denna vecka inte. Full fart på Änglarna som dessutom uppfinner nya ord allteftersom de behöver. "Bakmedel" är det någon som vet vad det är. Ingredenser ropar killarna glatt.
Ja, som ni hör så är planeringen för discot i full gång. Som vanligt tar ett par stycken ett stort ansvar och andra ser möjligheter att kuta omkring. Men...det finns en bra stomme bland Änglarna som kan hålla i de andra. Åtminstående då jag är här. Lite si och så på fredagar har jag förstått. Vi funderar på hur vi ska lösa det till vårterminen.

I morgon är det bowling och Änglarna behöver ha pengar till sina hamburgare med sig till skolan på morgonen. Vi åker direkt efter "elevens val" och kommer hem ca 18.30

Jag gör vad jag kan för att hålla ihop det schemamässigt och ser till att vi jobbar på. Spänningen stiger inför fredagen. Det är helt klart. Jag har fördelat tiderna under kvällen på er föräldrar men förväntar mig att alla sluter upp kring stängning och hjälper till med städning samt hämtar sina barn. Det är fredag kväll och det är mörkt.

Vecka 47, 48 och 49 är det utvecklingssamtal så jag kommer att skicka hem skriftlig information under nästa vecka samt tider för samtal som ni får fylla i.

Just nu är det bara att hålla ut...D I S C O...det enda ord Änglarna vill prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0