Besvikelse eller ...glad för dom som kom??

Det var ju inte direkt en enorm uppslutning på föräldramötet igår. Åtta (8) barn var representerade på föräldramötet.

Men följande bestämdes

1, barnen i sexan har ett disco fredag 6 november..alla föräldrar hjälps åt. Irene är ledig på fredagarna.

2, Irene planerar för en eller två övernattningar i Nyköping i slutet på maj eller början på juni

3, två föräldrar utsågs till klassföräldrar och två till föräldraföreningen

Nattvandrarna var här och presenterade sig. Vi kommer få ett vandringsschema utav dom. Irene fördelar vandringskvällarna och meddelar er föräldrar.

Barnen i klass sex och nio kommer att ingå i en landsomfattande undersökning angående deras psykiska hälsa. Undersökningen görs av Statistiska Centralbyrån och självklart är det ni föräldrar som avgör om ert barn ska delta eller ej.

Vidare information.
Måndag 7 september fotografen kommer.
Tisdag 8 september friidrottsdag på Nacka Ip. Matsäck den dagen.

Jag kommer att gå ner i tjänst och vara helt ledig på fredagarna. Då kommer It-pedagogen på skolan att ha eleverna i år 6. Dock är ansvaret fortfarande mitt som klasslärare och ni kan ringa mig om det händer något som ni undrar över.

[email protected]

0766-316099

Idag har vi haft glosprov och börjat på den andra världsdelen. Ska vara klart nästa torsdag.

Broccolisoppa, mjukt bröd samt frukt är lunchen.

Jag bestämde mig just för att vara glad för alla er föräldrar som kom på mötet i går kväll. Tack!

Jag önskar er alla en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0