Hjälp...

Hjälp...säger jag bara. Rörigt värre inför Stensö-cupen. I min skalle alltså...barnen är trygga. Fast dom har "nog" inte riktigt förstått vad det innebär att ta på sig en organisation som den som är runt Stensö-cupen. Annars så tycker jag att det är en fin stämning i grupperna. Änglarna har en stor motivation att göra just ingenting eftersom fröken är strängt upptagen med att sätta degar...jäsa degar...samt grädda bullar. Imorgon smäller det! Då ska vi upp till bevis! Jag hoppas och tror att det finns nog med bullar för en dag...annars får vi stödköpa.

Morgonen ägnades åt bullbak och de som inte bakade fick göra klart ofärdiga arbeten. Sedan var det delade grupper i slöjden. Mycket bra tyckte slöjdlärarna och också de Änglar jag hann träffa tillräckligt länge (mycket spring nu) för att hinna ställa frågan. Sedan är det ju allt annat som ska organiseras...jag ´menar..det är ju elevens val mitt under brinnande matcher. Vilka ska gå och ska jag ha min lektion?...vi har en del att prata om Änglarna och jag när vi ses i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0