Fotografering

Om man är i skolan och har fått en spricka i armen är det inte så kul, specielt eftersom det är min högra arm. Man kan inte skriva, då gör det ont. Man kan inte ta mat själv, då gör det ont. Man får inte vara med på idrotten, då kan man ramla och då får man jätte ont.Man får inte vara med på fiidrotten (det är samma som idrotten).
Från en tjej i världens bästa sexa.

Så blir det ibland...en aktiv fritid...ger ibland skador som drabbar ens skolarbete.

Veckan är som följer

Läxor..

diktamen - onsdag

glosor - torsdag

nyhet - fredag

b-språk - ?? (Jag har inte koll på b-språksläxorna det måste eleverna själv ha kontroll över)

Imorgon tisdag är det friidrottsdag med matsäck. Vi ska till Nacka Ip och Änglarna åker med en annan lärare dit och så ansluter jag där.

På förädramötet sa jag att jag vill att eleverna skaffar en elevdagbok. Jag har inte sett en enda så jag fortsätter med veckoschema i pappersform

Idag ska vi till fotografen...jag hoppas att det är därför det är så oroligt efter lunchen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0