Bilder ska skapas

Bild...bild...bild om det ska bli en vernissage behöver vi bilder. Ni har väl inte glömt att det är Vernissage den 16 februari på Strandparksskolan kl. 18.00.

Bloggen blir vad den blir just nu. Jag har haft fullt upp med att få mina Änglar att tycka att bild är roligt. För att inte tala om läxor...det är väl skoj.

Grinigt har det varit till o från. Jag funderar...hur mycket sover Änglarna just nu??? Förutom i klassrummet då menar jag. Många, alltför många är ordentligt trötta.

På en direkt förfrågan från en orolig förälder "Spelar mitt barn för mycket spel på datan? Hur gör de andra föräldrarna för att bryta?" svarade jag att jag ska försöka få till ett möte med de föräldrar vars barn spelar ofta. Då har ni möjlighet att diskutera med varandra hur ni ser på saken.

Den här veckan har vi redan haft en läxa nämligen Nyhetsläxan och det var endast två Änglar som inte hade den med sig..Bra!!

Imorgon onsdag har vi glosprov och det har jag påmint om flera gånger så det borde vara klart.

Annars är det svenska/engelska och bild ..som gäller.


Kommentarer
Postat av: Siss

Hej! Vill bara berätta för dig att några av dina fina änglar hjälpte oss att skotta skridskobanan i skolgården i dag. Vi var där med en grupp förskolebarn. Hälsa dem gärna och tacka från Solen. Mycket positivt! :-)

2010-02-09 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0