Vernissage

Då är vi framme vid den 16 februari och vår vernissage går av stapeln ikväll klockan 18.00.

Alla är varmt välkomna till skolan för att se våra bilder och lite information om hur vi har jobbat med bildtema.

Jag har bekymmer med väldigt trötta och ofokuserade elever just nu. Hur är det med nattsömnen? Jag undrar också lite över deras speltid på datan. Finns frågor att diskutera och det kommer jag att göra nästa tisdagkväll tillsammans med de föräldrar som kommer att kallas till ett extra möte med mig tisdag 23 februari. Jag återkommer pappersvägen till berörda föräldrar.

På torsdag kommer det ett par 2:a ring elever för att tala med barnen. Det är en gammal elev till oss som tar med sig ett par klasskamrater för att prata med Änglarna om...ja. Det är hemligt även för mig men jag deltar också. Spännande tycker jag när gamla elever tar kontakt för att komma för återkoppling och ge av sig själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0