liten ...mittemellan ...stor

Hmm...vi har alla sorter i klassrummet nu.

Jag var och hämtade våra alster sen keramikdagen och Änglarna ska få dom idag. Badkläder ska med under de närmaste dagarna och jag hoppas att vi får ett par bra dagar tillsammans nu. Nästa vecka är det inga moderna språk så Änglarna är med mig varje morgon.

Onsdag är vår dag "klassens dag". Vi hoppas på bra väder och Änglarna vill att vi går till konstgräsplan och grillar så det ska jag ordna. Eftermiddag och kväll är vikt för Gröna Lund.

Dom...Änglarna ..är stora nu. Usch!! Jag känner separationsångest. Kommer att sakna dom.

Fast, är redan i full gång att planera hösten och det känns spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0