Plötsligt så bara händer det...

Fick på min mail en förfrågan från ett bokförlag om de kunde länka vår blogg då de läst den och tyckte att den var bra. Trots Änglarnas klagomål att den är trist...det ni!  Eftersom denna blogg har varit ett verktyg för oss och en ventil då det varit tufft eller bra, så tyckte berörd att den kröp nära. Svaret från mig var ju att det sista inlägget kommer måndag eller tisdag nästa vecka då jag säger adjö till Änglarna. Svaret kom omedelbart. Kan vi få ditt telefonnummer? Visst! Jag mailade över det och en man ringde upp från ett bokförlag. Förslaget var...-kan du tänka dig att skriva ett manus för en bok med utgångspunkt från bloggen? Hmm..jag har fått frågan tidigare. Men då från en kollega. Jag ska fundera lite och träffa dom om två veckor. Känns kul men jag tänker inte ägna sommaren åt detta. Änglarna är lyriska. Klart du ska! Jag funderar...


Vi har en soft dag (blivit några på sistånde). Spelar 31 för att träna tiotalsövergångar...UNO för att träna färger med de nya killarna. Ja, diverse spel osv. Regnet står som spön i backen så fotbollen är uppskjuten till måndag.
Jag pratade just med min egen son och han sa att avslutningen på hans barns skola blev konstig då aulan inte klarar av att ta in föräldrar osv. Jag hoppas på bra väder på måndag.

Vi önskar er en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0