Sista skälvande...

Igår blev en låååång dag för Änglarna och mig. Vi träffades redan på morgonen och skildes inte åt förrens kl. 21.30 på kvällen. De sitter och jobbar med diverse saker bakom mig och det är lugnt och skönt i klassrummet.

Vi hade en bra dag tillsammans trots att det var tårar på morgonen och Änglarna var upprörda över att jag inte "gjorde" nåt. Mormor till de nya pojkarna hade dött coh de var mycket ledsna. Inte lätt att förlora någon man tycker om. Fast jag kan inte göra någon levande igen. Utan vi kramade om pojkarna och Änglarna var omtänksamma och vänliga hela dagen.

Vi var vid den nya stranden på förmiddagen. Korv och korvbröd samt grill var flickorna och jag och handlade på morgonen. Jag hade också planerat en femkamp men det var inte läge kände vi efter ett tag. Under tiden vi påbörjade denna femkamp så hade fåglarna tagit sig in i påsen och mumsat i sig en del korv och några korvbröd så vi fick bara en korv var men det var ok.

Vi möttes upp vid bussen senare och till Gröna Lund. Där fungerade allt utmärkt och jag tackar de föräldrar som var med samt de som hämtade utanför senare på kvällen. Fröken kom hem ca 22.30 och tog en sovmorgon i morse.

Snart ska vi till Stavsborgskolan för lunch och efter lunch  tittar vi på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0