Fredag...

 Första veckan efter sportlovet avklarad. Skönt! Det tycker vi. Men, jag vill nog ändå säga att det varit en mycket bra vecka. Ett härligt gäng är dom små Änglarna. Skojar och skrattar med varandra. "Dom är så stora." sa en kollega till mig. "Mmm", svarade jag. "Tills vi stänger klassrumsdörren". Då blir dom små igen.
 Finns inget krav i min kalender att dom ska vara stora än. Däremot är det viktigt att dom växer i sina ambitioner angående skolarbetet. Några är väldigt små där med och det måste vi jobba bort.

 Maten idag var spagetti och köttfärssås...hm...det fick vi igår också. Jämnförelsen gick i vår skolas tecken.

 Som sagt en bra vecka och det kommer att bli fler sådana...tror fröken.

 Ha en trevlig helg allihop så hörs vi nästa vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0